شرایط تعویض و عودت کالا
 

 ۷ روز ضمانت بازگشت کالا:
امروزه یکی از عوامل موثر در حفظ رضایت مشتریان، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است تا مشتریان بتوانند با اطمینان و آرامش کامل اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند. فروشگاه اینترنتی ایران اُلفا همواره تلاش نموده است تا این اصل مهم را سرلوحه کار خویش قرار دهد و علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت،خدمات مناسب برای خریدی مطمئن را به مشتریان عرضه کند تا در نهایت رضایت آنها را کسب نماید. در راستای رسیدن به این مهم، فروشگاه اینترنتی ایران اُلفا در مواردی که مشتریان با مشکلاتی مواجه می شوند که نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش دارند، ۷ روز ضمانت بازگشت در نظر گرفته است.
بدیهی است کالاهایی که به صورت هدیه و همراه با سفارشات دیگر ارسال می گردند و بابت آنها هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود، مشمول ۷ روز ضمانت بازگشت کالا نخواهند شد.
تبصره 1: در صورت باز شدن بسته بندی، پلمپ و هولوگرام و یا آسیب رساندن به جعبه، کالای شما از خدمات ویژه ۷ روز ضمانت بازگشت کالا بهره مند نخواهد شد.
تبصره 2: جهت عودت غیر حضوری محصولات، مشتریان می بایست با هماهنگی با کارشناسان بخش فروش از طریق تماس با شماره ۰۲۱۲6911727 کالای خریداری شده را به دفتر فروشگاه اینترنتی ایران اُلفا به آدرس تهران ، لویزان ، خیابان شهید فرشادی، کوچه خندان ، پلاک 12 واحد 11 ارسال نمایند.

 شرایط عودت کالا:
۱- در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر رنگ، شکل و یا مدل با محصول دریافت شده متفاوت باشد و بدون باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد مشتری می بایست محصول را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی آن به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود، مدل دیگر یا مبلغ پرداخت شده به انتخاب مشتری به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی ایران اُلفا می باشد.
2-فروشگاه اینترنتی ایران اُلفا ضمن تایید سلامت فیزیکی کالای ارسالی و تحویل سالم هر سفارش به شرکت حامل، (پست،تیپاکس،پیک شهری) در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب شده باشد به طوری که آسیب وارد شده بدون باز کردن بسته بندی و تنها از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می بایست به محض دریافت محصول این مسئله را به اطلاع شرکت حامل برساند و بدون آنکه بسته بندی محصول را باز نماید و یا تغییری در آن ایجاد نماید، باید به منظور دریافت خسارت از شرکت حامل پیگیری های لازم را خود انجام دهد. 
3- در صورتی که مشتری پیش از ارسال سفارش از خرید خود منصرف شود، می بایست هر چه سریع تر با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و در صورت تمایل، نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نماید. لازم به ذکر است که پس از انصراف از خرید، در صورتی که مشتری هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا روش های مشابه پرداخت کرده باشد، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب وی واریز خواهد شد.در صورتی که مشتری پس از ارسال سفارش و حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت محصول از خرید خود منصرف شود، می تواند با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و پس از انجام هماهنگی های لازم نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نماید. بدین ترتیب مشتری می بایست بسته بندی باز نشده محصول و سایر متعلقات آن را به همراه فاکتور جهت عودت به فروشگاه اینترنتی ایران اُلفا ارسال نماید که پس از بررسی سلامت فیزیکی کالا، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد. در صورت بروز سایر موارد پیش بینی نشده با توافق طرفین و بر حسب موارد اعلام شده در سایت تصمیم گیری خواهد شد.​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید